FAQs

  • Wat is Refubrished?
  • Refurbished betekent dat het product grondig is gecontroleerd, gereinigd en uitvoerig getest. Indien nodig vervangen we onderdelen en voeren we reparaties uit. Alleen wanneer de computer of laptop voldoet aan onze strenge kwaliteitsnormen, wordt deze opnieuw aangeboden voor verkoop. Anders wordt het apparaat gerecycled voor onderdelen

  • Is de kwaliteit van een refurbished laptop minder?
  • Onze laptops komen voornamelijk uit ex-leasecontracten van grote bedrijven. Deze laptops kopen wij op, wij controleren deze laptops uitvoerig en zorgen ervoor dat deze laptops nog een hele tijd mee kunnen.

  • Waarom is een refurbished laptop zo voordelig bij OnlineLaptopShop?
  • Wij kopen grote partijen laptops op waardoor de prijzen zeer gunstig zijn zonder dat u op kwaliteit inlevert. Eén voor één controleren we onze laptops en als er onderdelen vervangen moeten worden dan doen we dat in onze eigen werkplaats. Omdat wij uitsluitend met A-merken werken, geven wij 12 maanden garantie op de hardware.

  • Hoe lang duurt het voordat mijn laptop aan komt?
  • Bestellingen die wij op werkdagen voor 15 uur ontvangen worden dezelfde dag nog verstuurd met PostNL. U ontvangt van ons een track & trace nummer zodat u uw pakket kunt volgen. Bestellingen die wij na 15 uur ontvangen, versturen wij uiterlijk de volgende werkdag.

  • Bestelling plaatsen en betalen
  • U kunt eenvoudig uw bestelling plaatsen op onze site: www.onlinelaptopshop.nl U klikt op één of meerdere artikelen en klikt vervolgens op de knop ‘winkelwagen’. Vervolgens komt u dan automatisch terecht bij de afrekenpagina waar u uw adresgegevens in kunt vullen. Daarna kiest u uw gewenste betaalmethode. U kunt betalen via iDeal – PayPall – Creditcard (Mastercard / Visa) – Apple pay – ING Home’pay – KBC/CVC Payment Button. Mocht u liever het bedrag aan ons overmaken, neem dan contact met ons op. Dit is uiteraard ook mogelijk. Als uw betaling voor 15 uur binnen is (op werkdagen) dan versturen wij uw artikel(en) dezelfde dag met PostNL. U ontvangt van ons per mail uw track & trace nummer.

    Bestellingen boven €100.- worden gratis verzonden. Bij bestellingen onder dit bedrag berekenen wij € 7.50 portokosten binnen Nederland en voor zendingen buiten Nederland berekenen wij € 15.—portokosten.

  • Mijn pakket is beschadigd aangekomen. Wat nu?
  • Wij pakken alle producten met veel zorg in zodat de kans op beschadiging zeer gering is. Mocht u onverhoopt toch een beschadigd pakket ontvangen, meldt dit dan direct bij de koerier en teken onder voorbehoud af. Merkt u dat er na het openen van het pakket ook schade aan het product is, neem dan vervolgens binnen 24 uur contact met ons op. Wij zorgen dat het zo snel mogelijk wordt opgelost.

  • Voordelen OnlineLaptopShop:
    • Ruim aanbod van verschillende A-merken laptops
    • Zeer gunstige prijzen
    • Uitstekende service, ook als u na uw aankoop nog vragen heeft
    • 12 maanden garantie op hardware
    • Alle laptops zijn in onze werkplaats één voor één gecontroleerd
    • Herkomst van de laptops is bij ons bekend
    • Snelle leveringen, op werkdagen voor 15.00 uur besteld, is dezelfde dag nog verstuurd
    • Gratis verzending boven € 100.-
  • Wat houdt bij jullie 1 jaar garantie in?
  • Onze producten ondergaan uitgebreide tests voordat ze worden geleverd. Als gevolg daarvan bieden wij schriftelijke garantie tot 12 maanden op al onze computers. Dit geldt ook voor adapters en accu’s.

    Houd er rekening mee dat de garantie geen dekking biedt voor waterschade, valschade, verzendkosten of andere vormen van zelf toegebrachte schade of slijtage aan het product. Indien tijdens ons onderzoek blijkt dat het defect of gebrek wordt veroorzaakt door een virus, illegale of onjuiste software installatie, is (wettelijke) garantie eveneens uitgesloten.

    Als er buiten de garantieperiode iets mis is met de door u aangeschafte laptop, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zullen altijd ons best doen om een passende oplossing te vinden.